zaterdag 1 januari 2011

31 dec, afsluiting van het jaar 2010

Zoals gezegd gaan wij tezamen met de doggy's er altijd op uit op de 31e december. Dit keer besloten we de bossen van Chaam te gaan ontdekken. Waar we beiden geen rekening meehielden, was dat het bos nog wit en glad kon zijn. De aangekondigde mist maakte dat de wandeling nog specialer was dan andere jaren. We hebben al eens gelopen terwijl het vroor zodat bij elke stap de bladeren zo heerlijk onder je voeten knisperden, sneeuwde, maar we hebben nog nooit gelopen in de mist maar wat is dat bijzonder. Het hele bos is verstild en mysterieus tegelijkertijd. Hier wat mooie plaatjes die het illustreren.


De gehele wandeling leek wel symbool voor het leven: goed uitkijken waar je loopt, je kan wel trouw de route belopen maar desondanks kom je voor verrassingen te staan, en dien je je eigen pad te kiezen, wees nooit te bang om hulp te vragen, er is niets mis mee om advies op te volgen( als ik dat had gedaan, was ik niet door het ijs gezakt terwijl lief veilig en droog de overkant haalde ;-)


dit is mijn persoonlijke favoriet

de doggy's genoten volop zoals je hier kunt zien:
EN


Genietend van de rust( we hadden het gehele bos voor onszelf hoe luxe en geen vuurwerk te horen of te zien), de stilte, van elkaar, de natuur, al lopende het jaar evalueren qua hoogte-, en dieptepunten, welke uitdagingen we voor ons zien, waar we aan willen werken, wat we willen behouden, was het wederom een mooie afsluiting van het jaar.

Thuisgekomen heerlijk warm geworden en ons voorbereiden op de avond die voor ons lag, terugkijkend op een mooie dag en in afwachting van 2011. Een heel nieuw jaar ligt weer open. Wat zal het ons brengen!

Iedereen alle goeds voor 2011.

ps: terwijl ik dit type, wordt lief op de hoogte gebracht door een buurman dat er 6 ramen in onze binnenruimte van het appartementencomplex zijn ingegooid. Mogelijk uit boosheid dat men al als voorzorgsmaatregel de voordeur naar de brievenbussen al had afgesloten zodat men geen rotjes naar binnen kon gooien. Welkom realiteit!

3 opmerkingen:

  1. Vervelende PS, maar die sprookjessfeer neemt niemand jullie meer af.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heerlijk om zo de laatste dag van het jaar door te brengen!

    PS. ik zag dat je me een mailtje wilde sturen, je kunt m`n adres bovenaan de pagina vinden bij het tabje 'contact'. Fijne zondag nog, groet Roelien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ietwat aan de late kant, maar ik had op je vorige blog natuurlijk al wensen achter gelaten... ;-)
    Echt, volgend jaar kom ik bij jou oud&nieuw vieren! :-) Hahahaha
    Zalig, zoals jullie het vieren!

    BeantwoordenVerwijderen

leuk dat je mijn blog hebt gelezen, laat je ook nog iets voor mij achter? liefs, Lin