maandag 5 oktober 2009

Even rust

pfff, druk doende geweest met de voorbereidingen voor de vakantie en wederom bemerk ik dat het o zo lastig is met een onwillig lichaam. Ik ben moe en vraag mij dan ook iedere keer af waarom mensen met vakantie gaan, het is niet meer of minder dan een complete volksverhuizing! Werkelijk alles gaat door je handen heen qua kleding, boeken( welke leent zich om na een boswandeling in te verliezen) en dan gaan we niet eens ver weg. Ik zou er niet aan moeten denken dat we ook nog flink wat uren in de auto zit. Reden genoeg om niet weg te gaan of het dichterbij huis zoeken.

1 uur verder zitten wij straks in een hele andere wereld! Midden in de bossen, de geur van de herfst, de herfstkleuren van het bos, daaraan denken maakt alle voorbereidingen meer dan waard.

denkertjes hoofd krijgt hopelijk ook even rust, door te gaan ervaren dat het allemaal draait om het ZIJN, gewoon simpel ZIJN, maar ik weet ook dat het niet zo simpel is.

Ik ga genieten!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

leuk dat je mijn blog hebt gelezen, laat je ook nog iets voor mij achter? liefs, Lin