zondag 14 maart 2010

Niets is beter voor een mens dan....

...even heerlijk uitwaaien op het strand. Tot 1 april mogen de honden nog lekker los lopen/darren op het strand maar tot nu wilde het weer maar niet meewerken. Toch hadden we beiden behoefte om er even lekker erop uit te gaan dus op naar Hoek van Holland.

Hoewel we niet de enige waren, was het puur genieten: 1 van de af en toe schijnende zon, 2 van onze doggy's waarvan de jongste zo vreselijk fanatiek de frisbee ophaalde en netjes terug bracht. Oudste vond het vooral heerlijk om te scharrelen en achter de andere honden aan te gaan, 3. om gewoon het hoofd leeg te maken en van daaruit beslissingen kunnen nemen, 4.de geur van de zee weer te ruiken, 5 van het lekker samen op lopen.

Ik schat dat we een uurtje op het strand hebben vertoefd om daarna heerlijk huiswaarts te gaan, om vervolgens helemaal opgefrist toch de kaart te posten (zie 12 maart) en aan de thee met Hypnose van Lars Kepler erbij. Wow,wat begint dat boek goed! Dat belooft wat voor de komende tijd.  

Lief is naar zijn moeder en ik ruik de zelfgemaakte pizza al... MMM..

1 opmerking:

  1. Ik wist niet dat honden maar tot 1 april los mochten! En daarna, gaan jullie naar het bos?

    BeantwoordenVerwijderen

leuk dat je mijn blog hebt gelezen, laat je ook nog iets voor mij achter? liefs, Lin